Werken bij de BEL Combinatie

De BEL Combinatie biedt een dynamische werkomgeving met ambitieuze doelstellingen. We zijn groot in klein zijn. We hebben aandacht voor lokale belangen en bieden maatwerk. Bekijk onze vacatures op deze pagina. Of vraag op deze pagina een Job Alert aan en ontvang een e-mail zodra er een vacature in jouw vakgebied is.

Meerdere personen met een blije gezichtsuitdrukking en zij steken hun duim goedkeurend omhoog Receptioniste aan de telefoon achter de receptie-balie Drie vrouwelijke collega's staan in een open kantoorkamer en zijn prettig in overleg

Wie zijn wij? 

De BEL Combinatie is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren In deze constructie zijn de 3 gemeenten zelfstandig en maken alle 3 gebruik van 1 professionele en flexibele ambtelijke organisatie van circa 200 medewerkers, de BEL Combinatie. De werkzaamheden zijn hierdoor verspreid over de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren en de BEL Combinatie.

De BEL Combinatie heeft veel ambities en uitdagingen. Wil jij daar ook een bijdrage aan leveren? Bekijk onze openstaande vacatures en wellicht maken wij binnenkort kennis met elkaar. 

Hoe werkt solliciteren bij de BEL Combinatie?

  • Wij ontvangen je sollicitatie 
  • Je ontvangt een automatische bevestiging
  • Je sollicitatie is toegevoegd aan ons werving- en selectiesysteem
  • Na het sluiten van de vacature beoordelen wij je sollicitatie in de eerste selectieronde
  • Je hoort daarna of wij je uitnodigen voor een gesprek

Het kan zijn dat je mogelijk goed past op de functie, maar er kandidaten zijn die in eerste instantie een betere match lijken te zijn. In dit geval vragen we je of we je als reserve kandidaat in de procedure mogen houden.

Uitgenodigd voor een gesprek en hoe nu verder? 

Er vinden 2 rondes met selectiegesprekken plaats en een arbeidsvoorwaardengesprek. In bepaalde gevallen kan een assessment onderdeel uitmaken van het selectieproces. Wij houden je op de hoogte van de procedure. 

Wij bieden jou

  • Een open cultuur
  • Teamwork
  • Ervaren collega's
  • Uitstekende flexibele arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Medewerkers in gesprek bij een computer

Enthousiaste specialisten en adviseurs gezocht

Binnen de vakgebieden Control & Financiën, Publiek, Openbare Ruimte en Maatschappelijke ontwikkeling zijn we regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. Denk hierbij aan een adviseur Planning en Control of een specialist GBA/burgerlijke stand. Maar ook een beleidsadviseur Openbare Ruimte of Maatschappelijke ontwikkeling. Heb je minimaal een afgeronde hbo-opleiding op een van de genoemde terreinen en minimaal 2 jaar werkervaring bij de (lokale) overheid? Dan komen wij graag in contact met jou via onze HRM-adviseurs:

  • Control & Financiën, Maatschappelijke ontwikkeling: Ilona Wijthoef, telefoonnummer: 06 - 12 33 30 19 
  • Team Publiek (Burgerzaken en Klant Contact Centrum): Frederike ter Harmsel, telefoonnummer: 06 - 51 98 23 15
  • Openbare Ruimte: Eva de Graaf, telefoonnummer: 06 - 20 86 39 08 

Volg ons via LinkedIn

LinkedIn logo